torsdag 20 maj 2010

trött, tröttare och tröttast!

Huuu nu har jag varit vaken föööör länge som vanligt! sååå himla typiskt mig, har varit vaken och sökt jobb hela dagen, hela kvällen, hela natten och snart hela morgonen! är det ens någon idé att lägga sig? går jag och lägger mig nu så kommer jag inte att vakna fören på sena eftermiddagen och kommer inte kunna somna fören sena natten och så får jag hålla på tills jag hitta "rätt" dygnsrytm igen! åhh, varför kan inte saker vara enklare för?? Jag hatar att jag inte kan somna normala tider, har haft problem med sömnen i flera år nu och det tär verkligen på mig! stackare som ska behöva vara i min närhet när jag inte sover eller äter som jag ska, usch kan verkligen förstå om jag är jobbig när jag knappt orkar med mig själv när jag blir så här!

Man borde ha en sätta-på-knäppa-av-knapp!

Inga kommentarer: