måndag 17 maj 2010

Hemma igen!

Såå himla skönt att få åka iväg så här som vi gjorde! Lika skönt är det att få komma hem, men gud vad jag har njutit av att vara i Norrköping, inte gjort något speciellt men fått koppla av och komma bort från "verkligheten" en stund, med inget speciellt menar jag att vi bara tog in på ett hotell, slängde in väskan gick ut och tog en vända på stan, kollade läget, gick i parkerna med en mjukglass i handen, heeelt underbart! Och vad fint det var där nere sen då, jiiiisses! Alla gamla vackra hus och för att inte tala om alla fina blommor och träd som stod i blomm!!! sååååå himla fint!! Älskar Praktmagnolia (Soulangeana) och såna träd fanns det vart man kom och vart man än tittade, det trädet kan verkligen få en att glömma både tid och rum, köpte mig ett eget träd (dömt att misslyckas) men jag har gett mig F*N på att jag ska få mitt träd att överleva, ska ta hand om det som om det vore mitt barn, sen hittade jag även på min favorit klätterros (New dawn) som jag har tänkt att jag ska plantera senare. Tog lite bilder men jag lägger ut dem sen för nu är klockan så mycket och jag har åkt bil en hel dag/kväll, så just nu vill jag bara krypa ner i min egna säng och få sova! Så jag hoppas att ni tittar in här sen för att få se bilderna och mina växter växa upp (förhoppningsvis).

Kraaam och godnatt på er mina vänner och bekanta!

Inga kommentarer: