fredag 7 maj 2010

Det var ett tag sen, med desto mer att blogga om och visa er :)

Oj, nu var det ett tag sen jag bloggade.. men förra helgen låg datorn i bilen hela helgen så jag hade inte tillgång till den, men nu ska det bli bloggande av :D sitter förtillfället som en stelopererad, jag är stel som en pinne och har nackapärr, dumma fotboll haha men kul är det i alla fall! vi hade vår första seriematch i onsdags och jag fick stå i mål, har inte varit målvakt på nära eller det skulle inte förvåna mig om det är mer än 10 år sen sist och en målvaktsträning har jag haft så det kanske inte är så konstigt att jag har ont i hela kroppen så som jag slängde mig haha :) ser fram emot nästa match som UTESPELARE wiiihoo!! och då ska jag se till att det inte bara blir ett mål ;) Självklart har jag tagit en massa bilder under tiden jag inte kunnat blogga och mycket har jag haft för mig, vad säger man? Många järn i elden! Håller på och hälper D att klä om några bilsoffor till hans gamla bilar, sen har jag kollat in hans gamla mynt och sedelsamling, mycket fint! målat bord,planterat om en massa blommor och sått en massa fröer som nu börjar eller har kommit upp,
dekorerat, grävt ur ett stort håll på gården som jag ska göra till en liten damm, jordförbättrat min älskade björnbärsbuske, fyndat en massa gamla och nya saker på loppis eller på jätte mysiga butiker

och fått en massa gamla saker av min snälla mormor :)

me like! Detta är bara ett urval av alla saker som jag fått eller köpt de senaste dagarna! :)

5 kommentarer:

Virrpanna sa...

Jaha så du fick mjölksilen hmm ;)
jag sneglade på den tidigare, men har ju en sen förut.
Bordet blev ju kanoners.

Desirée sa...

Ja visst blev bordet fint! :)

spunkan sa...

bordet blev helt kanoners :) å va fina prylar du hittat inte nå avis dårå ;) kramen

Desirée sa...

Haha, du får följa med och speciellt när jag inte har några pengar för då kan jag säga vad du ska köpa annars köper jag det själv hehe ;)

kram

Anonym sa...

Måste bara säga att du har en jätte fin blogg, kommer titta in här ofta! :)

Kram från lilla mig.