onsdag 26 maj 2010

Crazy day!!

Har tillbringat hela dagen men min käre syster, och jag kan lova att det var en crazy day! när hon är ute och åker ska man nog bara hålla sig undan, finns nog ingen som kan bli så förbannad på folk som inte kör som hon vill haha.. Impulsfia, det är vad hon är! får för sig mitt i vägen att vi ska vända och åka och hälsa på pappa på hans jobb, då är det bara att hålla i hatten (om man har någon) i mitt fall var det solbrillorna... Men inga olyckor än så länge! Piiihhhuuu!

Köpte mig en ny plattång eftersom min har gett upp helt och hållet, *snyft* den var ju så bra! Då är det bara att vänta och se om den nya är lika bra! Har dessutom köpt världens bästa hårspray, jisses vad bra den var, rätt dyr men sååå värd det! sen köpte jag lite annat smått och gott :) diskmedel, riktigt diskmedel, för fy vad det jag hade innan var dåligt, rent ut sagt, värdelöst!! var tvungen att diska om disken 3-4 gånger innan det blev rent om det ens blev det då och för att tabletten ens skulle lösa upp sig ordentligt! Fy då för Willys värdelösa skit diskmedel!

Tog självklar lite bilder på vägen till stan och hem, och tur var väl att vi inte satt i diket efter det haha.. lägger ut några nu :)

Det här är riktigt diskmedel som fungerar!!


Inte så bra bild men skiiiit samma! Hoppas den är bra, har inte provat den än.


Skit bra!!!


Haha, jaa jag var tvungen att köpa mig ett par läsglasögon, ser ju inget, börjar jag bil gammal kanske haha :) Sen var dom snygga också ett +.. vet någon som tycker att jag är fin i glasögon för att jag se smart ut haha som om jag inte redan är det då!! :) :O

3 kommentarer:

Virrpanna sa...

oj oj....du ser ju lite kaxigare ut nu, å kanske lite som en äldre skolfröken hahaha ;)

Desirée sa...

Haha tack ska du ha! Ja men vad fan, skulle behöva riktiga glasögon men det är ju så jävla dyrt!! "äldre" skolfröken ja man tackar ja! Jag är ju aaas snygg ju, ser du inte det eller haha ^^

spunkan sa...

men du beställ via nätet det ska jag göra, men jag måste in och göra en syn undersökning så jag får receptet...och du vet att ta sig för att göra det...favoptics har bra utbud ..och jag menar 650 kr för ett par brillor det e billigt :D