tisdag 25 maj 2010

Har precis druckit kaffe med en kompis, vi har pratat om sommaren och vad vi skulle vilja göra. Har letat jobb som en idiot, har hittat några intressanta men sen är det ju inte säkert att man får dom heller :/ men men, man får försöka tills det går. Jag är helt inställd på att åka iväg den här sommaren, vilket jag tycker är kul och något jag ser fram emot! Så spelar det ingen roll om det blir på ett fast jobb eller bara på ett jobb nu under sommaren. Vi får la se va hää bli´r :)

Satt och kollade på en massa gammla bilder i datorn och hittade några när jag hade långt hår, åååå vad jag blev att sakna det!! Jag vill ha mitt långa hår tillbaka!

Slänger in några bilder så kan ni få avgöra vad jag passar bäst i :)

 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Virrpanna sa...

Helt klart lååångt och blond ska du vara.

spunkan sa...

håller med virran, långt och blont :)

Desirée sa...

Ja jag saknar mitt hår!!!!! :(