torsdag 13 maj 2010

Fyndat igen!! :)

Åhh vad jag älskar att gå på loppisar, man hittar då alltid något som man vill ha! Jag och min lilla syster var in till stan igår och gick på loppis för hon skulle till tandläkaren (mindre trevligt) Men jag hittade lite saker som fick följa med mig hem, meee like! :) Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker! Make me happy! :D

"köpte" mig en ny sommarjacka, fick nämligen betalt för att ta den, hihi ;)


Ett par heeelt nya och oanvända Twist&Tango jeans, Prislappen satt kvar och de har kostat 865kr och jag köpte dem för 40kr :)


Måste ju självklart ha ett par sommarmjukisar, Ingen Dessan utan mjukisbyxor! :D


Ett måste på sommaren, ett par svala och sköna linnebyxor, snyggt är det också!


Ett par Levis jeans helt nya och oanvända och prislappen satt kvar på de med :) har kostat 799kr och de blev mina för ynka 40kr! Gillart!


Ett par skitsnygga vita jeans från gina, passar mig perfekt! så snyggt att ha på sommaren!


Köpte mig en söt kaffekanna/tekanna med en gräddkanna till, är de inte söta :) 30kr kostade en stora och 10kr för den lilla :)


Den här stolen stod i ett hörn helt ensam inne på en loppis, tyckte den var så liten och söt så den fick följa med mig hem, 150kr kostade den, funderar på om jag ska måla om den så att den blir vit, vet att man egentligen inte ska måla om så pass gamla saker men jag vet inte, har ju bara en så den kan ju inte ha så högt värde? vad tycker ni???


Köpte mig ett fint servettställ, tycket det var jätte fint, fanns ett till som var guldfärgat och kostade 20kr mindre men jag tyckte det här var finare!


Ännu en ljusstake till min lilla samling :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte söt stol du hittat och billig var den också, synd att de inte fanns fler!

Sanne sa...

Vad kul att hitta märkesvaror på loppis och för såna bra priser, nu har du ispirerat mig!

Kramar Sanne.

P.s, du tar verkligen fina bilder!

Virrpanna sa...

Ooooops jätte fynd, hmm förstår inte att du å Mia ALLTID hittar sånna fynd.
Hur gör ni och vart är ni, själv så hittar jag inga fynd här i stan.

Desirée sa...

Vi var på flera loppisar i stan :) rödakorset, uppe på högberget och bredvid Lidl :) Är lite förvånad att jag hittade så pass mycket när jag var med Mia för när man är med henne så är det in och sen ut, skynda, skynda och skynda! Hann väl kanske inte med att kolla på allt som jag hade önskat eftersom jag var med Mia men jag hittade iaf lite saker :)

Desirée sa...

Ja visst var stolen söt, den är mindre än var den ser ut att vara! Men den passa så bra hemma hos mig :) ja billig var den också! :)

Desirée sa...

Ja märkeskläder är alltid kul att hitta och speciellt när det kostar nästan gratis! :) Ja nu får du gå på loppisar, mycket bättre och billigare än vanliga affärer! :) Tack så mycket, alltid kul när man får snälla kommentarer! :)

Kram Dessan.