torsdag 20 maj 2010

Ny dag, nya möjligheter??

God morgon eller vad säger man :) fick sova några timmar i alla fall, tror jag gav upp när klockan var vid 07.00 i morse sen vaknade jag igen vid 12.00 aja, inte vidare värst pigg idag om man säger så, men jag hittade några intressanta jobba i alla fall :) Och jag ska väl försöka hitta fler idag, får se hur det går, tyckte i alla fall att det var rätt kul att leta jobb, fanns mycket att välja mellan. Tänkte lägga ut lite bilder, saker som jag gjorde i förrgår, la inte ut alla bilder då så jag gör det nu i stället.

Målade om en tråkig hylla när jag ändå höll på :)

Visst blev det bra!?

Var hundvakt åt systers hund Hulken! :)

Gjorde mig en till rabatt, ser lite tråkig ut, men blommorna har knappt börjat växa!

Jaaa bättre sent än aldrig haha...

4 kommentarer:

spunkan sa...

Du verkligen hur energisk som helst >:) kan du inte dela med dig lite till mig :) jag rensade bara en liten snutt av vår slänt...phuu säger jag bara :/ hyllan blev kanon :D

Desirée sa...

haha energisk, vilket skämt haha :) kanske lite men inte så mycket som det verkar iaf haha :) Oki, ja men bjud på kaffe någon dag så kan jag komma och vara energisk hemma hos dig med :D Tack :) jaa visst blev den fiin!

Virrpanna sa...

Ja din "vedhylla" blev kalas bra, bara att ställa den full med sommar blommor snart på verandan.
Skrutt "Hulle" han har ju rådjurs ögon ;)

Desirée sa...

Ja kanske det :) men just nu står hyllan inne på toaletten, vet egentligen inte vad jag ska använda den till än.. Ja lilla hullebulle :D