fredag 28 maj 2010

Ja sen var det ju en överskrift??? Nää jag skiter i det idag, bara för att jag KAN! :P

Ja vad gör jag idag?? Jo jag rensar ogräs till förbannelse, tar mig en (kanske fler;) ) öl i solskenet, man måste ju passa på att vara ute nu när det är fint väder, haha tänker ni nu, du sitter ju framför datorn (jämt) höhö på er säger jag då, jag sitter faktiskt ute, jag har ju en sån där bääärbar dator så just nu sitter jag mitt på min "gräsmatta" har rivit upp en massa maskrosor! och jag njuter verkligen av att sysselsätta mig med sådana här saker, i just love it! Har aldrig haft gröna fingrar men nu blir dom då grönare för varje dag, eller jaaa iaf Jä***gt skitiga ^^ Me like! Och trott om ni vill men jag har faktiskt lyckas med mina planteringar hitills så tummen upp för mig (undantag från mina ranunkler som bestämde sig för att lämna denna jord och denna tid) Men jag provade att planter ut dom idag, får se hur det går med det (jaja mamma jag vet att du sa att jag INTE skulle göra det) men så som de såg ut så spelar det ingen roll om jag chansar! Kom nyss på, tack vare Spunkan (länk jäveln fungerade inte, så vill ni kolla hennes blogg så finns den längre ner på min sida (var-dags ängeln)), att jag inte gjort eller bloggat om något Shabby chicit på ett tag, och nu är det väl på tiden, ska bara komma på en av mina snilleblixtar så ska ni få se :)

Nää nu, åter till ogräset, Attack!

Inga kommentarer: