torsdag 1 april 2010

Påsk :)

Jaha, då var det påsk då :) målade påskägg igår, tycker det är lite tråkigt att högtiderna inte varar så länge, man hinner precis få upp allt sen ska det ner igen :/ håller på och tapetserar i ett annat rum nu så jag har ganska mycket att göra, sen är det en massa strul som verkligen tar all min energi och vilja att ens bry mig om saker! SUCK säger jag bara... Ska bli en skön helg, ska åka på bilmässa, Elmia med D.. ska bo på hotell över helgen så jag ska passa på att njuta av att slippa vara hemma och höra på folk som inte kan säga något vettigt! Jag vill åka nu!! Vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera och lägga ut bilder på mina pyssel men ibland orkar man bara inte och har bara lust att försvinna från tid och rum ett slag och bara slippa bry sig ett dugg, slå dövörat till! vilket jag tänker göra nu, så lycka till att försöka få reaktioner från mig nu! HAAAAAAAAAAA!!!

Inga kommentarer: