fredag 23 april 2010

Zinkhink, mjölkkrukor m.m m.m

Lovade er ju att jag skulle lägga ut bilder på min fynd som jag hittade här om dagen när jag var på upptäcktsfärd och här kommer lite bilder :)

En arkivlåda utav

Väldigt många arkivlådor.

En gammal kopparbalja, som nu ska få innehålla mina fina blommor.

En gammal burk som innehåller skruvar men jag hade tänkt mig något heeelt annat ;)

Lite vit färg så blir den fin igen, kommer passa mycket bra i mina fönster, fanns många dessutom :)

Ett gammalt fönster, bort med nätet på med hönsnät!

Skulle ju kunna bli en mycket fin lampa :)

Bra att ha när man ska plantera blommor, mycket fint tycker jag! :)

Mycket fina mjökkrukor, fanns några stycken och dom skulle passa hemma hos mig tex under stuprännorna :)

Ett gammalt medicinskåp kan ju vara bra att ha!

Zinkhink :)


Zinkgrej, för stor för att man ska säga att det är en hink, så jag vet inte vad jag ska kalla de för, men den passar mig bra med eller utan namn :)

Denna skylt är MIN! :)

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

Tjingeling, tittar in i din blogg!! Jätte fina bilder! =) Titta gärna tillbaka. Kram //T.

Desirée sa...

Hej, det var kul att höra, tack så mycket! :) ja du är så välkommen så!

Kram Desirée.