lördag 10 april 2010

Vaken..

Nu tror jag att jag har vänt på dygnet igen, inge bra att vara ledig.. men skönt är det :) Sen blir det ju inte bättre av att man avslutar kvällen med att kolla på en skräckfilm helt ensam, eller ja, D var ju med men han sov och snarkade till några gånger så jag höll på att flyga i taket och fick hjärtat i halsgropen ett antal gånger! Så nu sitter jag här mitt i natten i vanlig ordning, gjorde ett tappert försöka att väcka D men han grymtade bara till och vände på sig, ajaaa.. han får väl sova på soffan då, kanske inte så skönt med tanke på att han är rätt lång och får ligga ihop krypen som en stor klump i fosterställning haha.. Idag var Mamma här och hälsade på, visade mina loppisfynd (jaa, jag ska ta bilder och lägga ut, seeen ;) men idag blev det mest bilder på en massa andra saker, vi åkte fram på byn för mamma skulle handla så jag hängde på och det slutade med att jag blev sugen på ananaspaj :P sen tog vi oss en promenix i byn och tog lite bilder. Ska försöka med ännu ett tappert försök med att väcka D nu för jag vill sova, är inte trött men har igen lust att missa en hel dag så nu säger jag godnatt, Over and Out :) Visar några av bilderna som jag tog idag.



2 kommentarer:

spunkan sa...

kanon Dessan fasen va duktig du e :)

Desirée sa...

Hihi Tack :D det är skit kul, ångrar inte att jag köpte mig en kamera :D