fredag 9 april 2010

Lugnt!

Sitter här framför datorn med en kopp kaffe och verkligen njuter av tystnaden, förutom att diskmaskinen surrar lite. Vissa dagar är väl bara för sköna, fick vakna när jag ville, ingen som stressade upp en eller skulle ha ägg kokta eller ha sitt hår plattat haha.. sitter hemma heeelt själv och det är sååå skönt! Har inte kunnat lägga ut några bilder än för jag har inte riktigt kommit på hur man gör än, satt och krånglade med det igår och det slutade med att jag fick ett vredesutbrott så jag tog mig en öl i stället och satt vaken hela natten och pratade med D och Linus som kom hit på besök :) satt och kollade på en massa tapeter igår, ååå vad fina det finns!! ska gör om i trappan/hallen som går upp till övervåningen, jag och D är väl kanske ite helt överens om vad vi ska ha för tapeter, jag vill ha dom fina och han vill ha dom fula haha om ni frågar mig :D men jag vet att jag kommer att få som jag vill, tillslut :) hittade en jätte rolig sida där dom sålde fototapeter, ååå vad mycket finnt det fanns!! men dom var ganska små och kostade ganska mycket! jag fastnade fest för fototapeter med gamla tavelmotiv på som Zorn, Monet, Michelangelo, Carl Larsson och John Bauers VACKRA trollmotiv...Ja alla mina favotitkonstnärer, ååå tänk vad fint det skulle vara!! det fanns även vanliga tapeter, jag vill ha med medaljonger på, fanns jätte jätte fina heeeelt i min stil :)

Fototapet


















Tapeter





Inga kommentarer: