tisdag 13 april 2010

I bilen!

Sitter just nu i bilen på väg till Filipstad, D har glömt en massa saker i hans jobbarkompis bil så jag följer med som sällskap, men just nu är jag väl kanske inte världens bästa sällskap.. sitter som en datanörd vilken han inte tycker är så ovanligt! Kan ju säga att det här är inte det lättaste jag gjort, dator i knät, kaffe i handen, svängiga, guppiga vägar och solen ligger på så jag ser knappt vad jag skriver.. Men vad säger man, Hmm, Livet är en prövning, tillhör detta denna prövning det talas om haha?? Jaha, nu vänder vi om också?? undrar vart denna dag slutar någonstans?



2 kommentarer:

Norregård sa...

Hej Desirèe!!!
Vad kul att du vill var med i min lilla utlottning!!! Så fint du har länkat med bilderna,söta du;o)
Lycka till!!!

Kram Kram Malin

Desirée sa...

Tack så mycket, klart att jag vill vara med i tävlingen :)

Kram Desirée