lördag 27 mars 2010

Barnsligt!

I morse började jag och D att bråka över en kaviartub och allt hann på bara några sekunder bli på fullaste allvar, suck säger jag bara! när man väl börjar tjafsa om något så kommer allt annat också upp till ytan.. Så idag tänker jag vara lite off! Gud vad barnslig man kan vara ibland! Funderar skarpt på om jag ska flytta ut i skogen, nog för att jag redan bor i skogen men typ under en gran eller flytta in i en stubbe, allt ska ju ändå bara krångla här hemma, har fortfarande ingen el någonstanns så man har nog det bättre i en stubbe, där finns det ingen el och är inte meningen att det ska finnas det heller så då kan man leva med det.. Blir så Jävla irriterad, man skaffar ett hus och det enda det gör är att krångla och när man väl "fixar" något så tar det en halv dag så är det fel på det igen eller så dyker det upp något annat.. Jag tappar all ork för att gör något så allt blir bara lagt på hyllan tills vidare.. Skulle vilja tvätta men det gåååår inte, skulle vilja städa men det gåååår inte!! ARG

Inga kommentarer: