onsdag 14 april 2010

I need help!!

Är det någon som avundas en stooor trädgård, tror jag säljer min!??? Jag har så himla mycket att göra och helt ensam är man också, har krattat idag så jag kommer nog inte kunna gå imorgon för ryggen och har jag inte träningsvärk i armarna imorgon så är det något fel.. Jag har såååå många planer för denna trädgård så det kan ni aldrig tro, men tyvärr så är den mycket missköt och har alldeles säkert inte fått lite kärlek på många år!! På baksidan av huset finns en massa körsbärsträd, vinbärs buskar och jaaa 85% av baksidan består utav hallonbuskar som sprider sig som ogräs! Just nu har jag inge batteri i kameran så den ligger på laddning men jag ska ta bilder på eländet så ska ni få se vad jag pratar om! :/ Det är meningen att det ska bli gräsmatta där men jiiii, jag har nog tagit mig vatten över huvudet, om inte hoppat i sjön helt och hållet! Men skam den som ger sig för jag SKA fixa det även om det ska ta år! Är det någon där ute som vill hjälpa till så feel free att hugga tag i närmsta kratta och kom hit! :)

Inga kommentarer: