söndag 18 april 2010

Den som letar hittar :)

Var ute på skattjakt igår och hittade en massa fiiina saker :) Tyvärr så har jag glömt min kamera i D´s garage så jag kan inte visa er bilderna jag tog på det jag hittade :( men jag ska lägga ut dom sen.. Hittade en MASSA gamla arkivlådor som bara låg på hög och skräpade, blev så himla glad när jag hittade dem, det fanns huuur många som helst, gamla och slitna så mitt hjärta gjorde glädjeskutt hihi :) hittade en gammal balja i koppar, en massa hinkar och baljor i zink som också bara låg där och skräpade, massa mjölkkannor, ett gammalt medicinskåp, en jätte fin skylt och en massa trädlådor hihi jaa man kan säga att jag hittade det mesta och ingenting kostar det heller hehe om jag får bestämma ;) Om allt detta nu har legat där i 50 år och bara skräpat så kan jag ta hem det och använda det till något! Älskar att gå runt och "hitta" saker så där, får så himla mycket idéer som jag skulle kunna göra och använda de gamla sakerna till :) något som var lite synd var väl att till arkivlådorna kunde jag inte hitta något skåp men jag frågade D lite försiktigt om inte han kunde bygga ett skåp som jag kunde ha lådorna i, han lät väl lite tveksam men om jag känner mig själv rätt så kommer jag tjata på honom tills jag får det jag vill ha hihi :P Lägger ut bilder sen!

Inga kommentarer: