torsdag 27 november 2008

Sällskap och kaffe...

Sitter och dricker kaffe med Petra, vi funderar på om vi ska hämta mina fåtöljer i morgon nu när snön nästan har smält bort och det är rätt varmt ute. Hoppas att vi kan hämta dom i morgon så att jag kan få göra kan få göra i ordning i lilla mys rumet=) Ska bli så skönt att kunna krypa ner i fåtöljerna framför brasan och dricka ett glas vin. Måste fixa julklappar också, men känner jag mig själv så kommer det bli i sista sekunden:S jag tycker att det blir svårare och svårare för varje år att handla julklappar, jag tycker att alla har allt snart och när man frågar vad dom vill ha så säger dom bara att jag vet inte eller så säger dom bara att till mig behöver du inte köpa nått! hmm.. hur ska man då kunna veta vad man ska köpa till alla! Måste julpynta, så mysigt! tänkte att jag skulle julbaka lite, det blir att lukta så gott när man bakar! vi får se hur jag gör.. skriver om jag tänker baka lite så kan jag lägga ut recepten... Kram på er så länge!

Inga kommentarer: