söndag 23 november 2008

En lång dag!

Min snälla mormor kom och knackade på i morse och ville att jag skulle följa med henne och handla. Ja och det tog ju nästan hela dagen för hon MÅSTE verkligen gå in i varje affär och titta, jag tror nog att hon är lite köpberoende haha. Ja det blev både det ena och det andra. Jag köpte en ny matta, en lampa och en jätte stor tavla! min syster har en likadan och jag tyckte att den var så fin så jag var tvungen att köpa en jag med, jag blev hel nöjd.. den kommer att passa så bra i sovrummet när vi har fått i ordning i det och målat om och så. Mamma, syster och hennes kille kom hit och höll mig sällskap, syster fick några knäppa ryck och dansade runt här i köket som en galen! efter det så fick vi för oss att vi skulle sätta upp en lampa i taket, var tvungen att ta ner nån dekorations sak som vi har i taket, jag tog en spackelskrapa och skulle försöka få ner saken med, så råkade jag skära mig på spackelskrapan.. när jag väl insåg att jag hade skurit mig så svimmade jag av.. haha syster och mamma fick ta hand om mig och plåstra om mig.. mamma fick åka till mormor efter plåster! Fy det var det värsta idag, det gör så himla ont i fingret nu! Nej mina vänner, nu ropar nästan sängen efter mig.. det har varit en lång dag idag.. jag är jätte trött! God natt...

Inga kommentarer: