lördag 22 november 2008

Strandsatt!


Herre gud vilken dag jag har haft, man bor ju inte direkt mitt i smeten längre! här ute går det tydligen aldrig några bussar på helgerna, var lite smått arg idag för att jag inte hade några cigaretter! Men det är tur att man har världens bästa kusin som ställer upp och åker hit för min skull! Nä, nu ska jag ta körkort! det går inte att bo här där jag bor utan ett körkort, det får kosta vad det vill! nu har jag i alla fall lugnat ner mig och sitter och dricker ett glas vin och njuter av ensamheten. Ett par vänner ville att jag skulle följa med ut, vi får se hur det blir! vore ju kul, har inte så mycket annat att göra just nu när jag är själv hemma i flera dagar.

2 kommentarer:

mamma sandra sa...

Klart jag ställer upp!=)

Desirée sa...

Ja du får ringa på mig sen när jag fått mitt körkort!=)