onsdag 3 december 2008

tid, vad är det?

oj jo.. nu var det ett tag sen jag skrev, till och med mina kompisar har påmint mig nu haha.. Ja jag får väl slänga ihop nått då=) Har inte hänt så mycket faktisk, var och hämtade mina underbara fåtöljer hät om dagen, dom passar såå bra, och jag blev såå glad! Precis vad vi har letat efter.. har inga bra bilder än men det kommer nog snart! just nu sitter jag hemma hos syster och skriver mitt i natten, kan inte sova så jag passar på att plugga lite och skriva lite här. Var och hälsade på kusin Sandra och barnen igår, ååå vad dom har blivit stor och så söta sen då!! drack lite kaffe och sen var det bara att sätta sig på systers moppe och dra hem mitt i snöstomen, bakom syster, med en hund i en väska runt halsen haha.. Ja det är ju bättre än att gå. Jag blev att lukta som om jag var 15 år igen haha, moppe och nånstanns bland all avgaslukt en antydan av parfym haha, gick inte så fort men det var kul! nä nu ska jag väl försöka plugga vidare även om det inte är så lockande. Ska försöka skriva några rader i morgon också.. om jag hinner.. jag menar... Tid, vad är det?

Inga kommentarer: