onsdag 7 juli 2010

Bara att börja om...

Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig! åker inte till Norge, det blev så mycket omständigheter och jag räknade ut att det skulle bli att kosta mig mer än vad jag tjänat, eftersom jag skulle bli borta en månad och att det bara var ett sommarvikariat. Det andra jobbet som skulle bli ledigt längre fram var en fasttjänst men då skulle jag få göra en till arbetsintervju och det skulle inte vara helt säkert att just jag skulle få det jobbet. Jaja... nu har stressen och paniken släppt i alla fall, skööönt! Usch vad jag har stressat upp mig, knappt sovit och bara funderat hela tiden. Nä nu får man börja på ruta 1 igen, får se om det löser sig med ett annat jobb med mindre krångel!

Nu ska jag gå ut och njuta i solen och greja här hemma eftersom det inte blev så mycket av det igår.

Ha en bra dag i solen mina vänner!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hmm ! Jobbigt när man inte vet vad som ska ske ! Lycka till i alla fall ! :) Puss&kram

Titti sa...

Ja det är jättekul att gjuta =) och lätt oxå !!!!!
Herregud vilken underbar altan du har!!! Gissa om jag är avis nu ;)

Kram Titti