måndag 5 juli 2010

Fixar dag! :)

Idag har jag grejat med en massa saker, har äntligen fått ordning ute på verandan och det blev sååå bra, super nöjd! Tack mammi för att du hjälpte mig med soffan, hade aldrig orkat bära den själv. I morgon blir det att ta tag med hårdhandskarna inne för det behövs efter att jag fått för mig att möblera om i hela huset, suck! men bra blir det :) Nu ska jag slänga i mig lite mat för det har jag inte hunnit med än sen blir det duschen och sen sooova! Vet inte nå vart jag lagt min mobil, så är det någon som ringt så försök igen sen, måste ju ligga någonstans här hemma iaf.

Kram och godnatt på er!
















5 kommentarer:

spunkan sa...

wow va fint du gjort :) ja dit lär man ju komma och bli bjuden på kaffe ;)kram, kram

Desirée sa...

Tack, jag är jätte nöjd! :D jaa det tycker jag, mitt kaffe är godast ute på verandan :)

Kraam

Virrpanna sa...

Kanoners.

Erica sa...

Så mysigt gumman, ser ut som man kommit utomlands! :) Riktig spa-relax-avdelning, hehe! Blev som ett extra rum där ute!
Förresten, köpt schampo? :P :D

Kram Erica

Desirée sa...

Ja visst blev det mysigt!:) nää inte än, får se när jag hinner med det.. men det skulle då behövas! men just nu är det sååå mycket annat som MÅSTE fixas, suuuuck!! Just nu älskar jag mitt aretslösaliv haha slipper en massa krångel, inte lätt att fixa jobb och boende i ett annat land! har jobbet om jag har någonstans att ta vägen och det är ju inte det lättaste! "/