tisdag 6 juli 2010

confused!!


Pratade för ett tag sen med min arbetsgivare på Gardemoen! Lite smått förvirrad, det är inte direkt klara besked man får utan man ska liksom fixa allt själv och bestämma allt själv, vill ju ha en dag och en tid då jag ska infinna mig på jobbet så att jag kan anpassa mig efter det och se till att lösa allt med boende osv, men hon sa bara att jag skulle försöka komma den här veckan, men vilken dag??? inte lätt att fixa ett boende när man inte ens vet NÄR man ska komma.. hmm!? dessutom så kan jag ju inte bara ta en lägenhet i Norge (vilket är svindyrt) utan att verkligen veta om man fått jobbet eller när man inte ha de pengarna så där på rakarm! visst finns det "billiga" lägenheter för att vara Norge, men då är det så att nästan alla som hyr ut lägenheter vill ha en depositionavgift på mellan 1000kr - 10.000kr ( i norska)!! Näää, får se till att fixa till det här så man får lite klarhet i det hela!

Nu ska jag slänga i lite hemmagjord hårinpackning, vilket mitt hår verkligen behöver! sen blir det att städa och greja lite mer här hemma, kommer säkert med lite bilder sen! :)

2 kommentarer:

gamla skolan sa...

Hoppas att det klarnar , så du vet hur du ska göra ! Lycka till ! Kramar Susanne ♥

Desirée sa...

Tack så mycket, det behövdes just nu! :)

kram Dessan