fredag 16 juli 2010

Bättre sent än aldrig.

Sitter med en kopp kaffe och tänkte att jag skulle blogga klart det jag hade tänkte lägga ut förra veckan som jag inte hann med. Idag ska jag njuta av dagen, jobbade igår och ska jobba i morgon igen så det hade ju varit skönt om jag hade kunnat sova lite längre än vad jag gjorde men men.. får njuta av en längre dag istället och hoppas att det inte blir regn! Så typiskt nu de här dagarna när jag jobbat, det har varit strålande solsken och megahetta och så fort jag jobbat klart och gått ut utanför dörren så har det åskat som 17 och regnet har stått som spön i backen.





Trillade han ner från verandataket och landade på rygg, fina färger!


Lite konstig sak det där, kommer nästan varje dag och hälsar på, går runt lite på verandan sen flyger den i väg.


Finns gott om fjärilar här :)




Ja det gick ju inte så bra som jag hade hoppats på, tappade ju självklart den största som dessutom var finast rakt på den lilla så båda gick sönder! "/


Inga kommentarer: