lördag 23 januari 2010

Som vanligt :)

Vaken mitt i natten, men nu är det ju i alla fall helg. Håller på och pysslar lite rättare sagt målar:) har en hylla som är inbyggd i väggen som var svart:/ men nu är den viiiit:D ska bara målas en gång till sen är det bara att vänta tills färgen har torkat och sen kommer det roliga!! DEKORERA:D Visar några bilder sen kommer det ut fler när den har torkat och är klar.. nästa projekt är öppnaspisen som är i tegel, så himla ful! den ska bli vit hehe så klart:)

Blev det inte bra?? från ett mörker som man inte lägger märket till, till att man uppfattar att något går in i väggen när man går förbi:) ska målas en gång till.


4 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Men vad coolt med en inbyggd hylla i väggen! Kommer att bli urfint.. Ser framemot att se det färdiga resultatet med pynt o allt.
Kram Git

spunkan sa...

Verkligen kanon snyggt, viken skillnad :) och det kommer bli ännu bättre med lite snyggt shabby pynt :)...spännande att se resultat

Virrpanna sa...

Vaaa va det så de såg ut, ja helt rätt för i svart så såg man typ bara ett hål :S
Nu kom detaljerna fram, kanon Ässe, va du är händig :D

Desirée sa...

Tack så mycket:) Ja jag börjar smått och försöker varje dag övertala herr-det-ser-ut-som-ett-sjukhus-när-allt-är-vitt, att det är JÄTTE fint med vitt haha:) men den här gången målade jag utan att säga något och väntade på vad han skulle säga när den väl blev vit och jag tappade nästan hakan när han sa: Åhh, vad ljust och fint det blev! haha.. tror jag börjar vinna denna kamp om den vita färgen haha:) Kram på er, ni är för goa:) Ja mamma, Ässe kan bara hon vill:P