fredag 22 januari 2010

Minnesförlust??

Är inte riktigt med idag, glömde bort för en kort sekund hur vår mikro fungerade, stod och kliade mig i huvudet och kände mig rätt korkad haha, var ner i källaren och när jag kom ner så hade jag glömt bort vad jag skulle göra där nere, kom på att jag skulle slänga in mer ved (som jag alltid gör när jag ska ner i källaren), kom upp igen och glömde bort vad det var jag skulle göra sen, sen lät mikron att den var klar, då slog det mig.. ja just ja, kaffe haha.. sen kom jag på att jag glömt att sätta på cirkulationspumpen för att det ska komma ut nå varmt vatten i elementen så det var bara att traska ner i källaren igen och väl där (igen) så stod jag i kanske 5 sekunder och vred på lysknappen och tänkte, vad fan nu då!? varför slår inte pumpen på?? sen kom jag på att jag vred på fel ställe!... herre gud!! vad är det med mig idag haha :)

Inga kommentarer: