lördag 23 januari 2010

Skämmer bort den där karln!

För ett tag sen så kommer D på att han hade så långt hår och ville klippa sig men vi hade inte tid till det då, han kom ju på det samma dag som vi skulle iväg. Han har inte så himla långt hår men det är lockigt (haha) och det tycker han inte om, så jag sa åt honom att sätta sig på en stol så fixade jag till han i håret, tog till alla möjliga hårprodukter och plattade håret på honom (till hans stora förvåning) men det blev jätte fint och alla lade märket till att han hade en frisyr (vilket han aldrig haft).

Han var mer nöjd mer håret än vad han vågade erkänna, vilket var ganska uppenbart när han kom upp i morse och väckte mig och sa surt: Jag får inte till håret! jag har gjort allt men det står bara åt alla jävla håll! kan du hjälpa mig??

åååå, varför rakade jag bara inte av håret på honom:/ såg ju dubbelt för att jag var så trött, hade ju varit vaken hela natten och målat. Frågade D vad klockan var och det måste ju ha varit ganska tidigt för han sa lite blygsamt.. ööö inte 10 än iaf (med ett leende). Jaja tänkte jag och gick upp och fixade håret på honom, sen frågade jag vart han skulle efter som han skulle vara fin i håret.. OCH HÖR HÄR!! Jag ska till Garaget.... Kunde ju nästan ha slagit plattången i huvudet på honom haha.... Vadå PEDANT!?

2 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Min vask är från IKEA o kostar lite över tusenlappen tror jag..har ingen koll för har jag bestämt mig så kollar jag ej på prislappen :) Den är iallafall så himla vacker o praktisk med 2 stoooora hoar i! Stå på dig bara! :)

Kram Git.

Ps. Jättesöta kupor du hittade!

Desirée sa...

Jaha.. när prislappen tänker inte jag heller titta på haha.. man har ju användnig utav den och som du skrev är den ju jätte vacker! Jaa nu 17 ska jag ha en sån!
Tack så mycket:)

Kram Desirée