onsdag 20 januari 2010

Herre gud och små barn haha..

Sitter hemmma hos en kompis med hennes 3 åring, plus att en till kompis kom förbi på kafferep med hennes tre söner på 9år, 4år, 2år och jag måste bara säga att små barn kan verkligen få en att skratta och speciellt om man som jag har varit vaken i över 24 timmar, för att jag promt skulle göra klart min tallrikshylla mitt i natten haha. Kommer ut biler på min fina hylla i morgon eller på fredag. snart dax för hemfärd och raka spåret i säng för min del, jag lovar att det kommer vara glada mammor ikväll när barnen ska sova, dom lär vara minst lika trötta som jag men om jag får gissa så är jag nog den som är mest utslagen!

2 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Hej!

Det var nog den finaste kommentar jag någonsin fått! Tack!
Jga tycker att din blogg är jättefin oxå, din randiga tapet är underbar! Man kan ha "shabby-stil" utan att ha det vitt..jag funderar på att måla beige i hallen o köket...
Kram Git

Desirée sa...

haha det var så lite med tanke på att jag menade det :) Tack så mycket, jag bloggar inte så ofta men jag försöker :) Ja jag tycker också om det men tyvärr börjar den bli ganska sliten, vilket inte syns på bilderna tur är haha.. den ska väl bytas ut någon gång och jag skulle vilja ha samma faktiskt, men kanske lägger till bröstpanel då (vit) såklart:)

Kram Desirée