torsdag 4 mars 2010

Det var ett tag sen :S

Jobbade förra veckan och under helgen så det blev inte mycket bloggande, eller rättare sagt inget alls. Nu är jag förkyld också så jag har ingen energi alls, suck! men jag har lovat nu ca 72 gånger att jag ska lägga ut bilder på skåpet och idag kommer datorn hem så jag får se till att göra det nu under helgen. Det blev tyvärr inte som jag hade hoppats på för skåpet var alldeles för stor, brett (större och bredare än jag trodde), lite snett och vint så det gick inte att ha det stående som ett skåp så då sa D att vi skulle lägga det ner och när vi gjorde det så kom jag på vad det kunde ha varit/använts till.. förr hade man stora "lådor" bredvid boxarna/spiltorna med havre och annat foder i och det är en såndan låda (mycket stor sådan) foderlå heter det, i alla fall på Dalmål haha :)

Inga kommentarer: