fredag 5 mars 2010

Skåpet.

Den som väntar på något gott :) Nu har jag tagit mig i kragen och lagt ut bilder på skåpet, som är över 200år gammalt. Enjoy!







tror inte ni förstår hur stort skåpet är, det gick knappt att ta kort på för skåpet fick knappt plats i displayen på kemeran, fick vända, vrida och krångla tills jag fick någorlunda bra bilder. Lämna gärna någon kommentar på skåpet, berätta vad ni tycker om det eller om ni förstår vad det står på krummelurerna, måste ju vara initialer men vad för några??

Hopppas ni tittar in snart igen :) kramar på er!

4 kommentarer:

Virrpanna sa...

oj oj 200 år före min tid =)
Men de va ju kanoners... alla ristningarna - bomärken kanske ja helt klart ska de vara inne.

Så får du återkomma med mera projekt, inga lååånga uppehåll.

Kramen!

Desirée sa...

haha ja mer än 200 år före min tid också :) ja den passar så bra inne, men jag vet inte nå vad jag ska anväda det till, förslag??

Nää då, jag lovar haha, det samma! ;)

Kramis!

tina sa...

Tjusigt var det allt! Fränt att ha något så gammalt :)

Desirée sa...

Ja den är jätte fin, men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska ha den till haha men allt har ju sin tid:)