fredag 5 februari 2010

Wiiho, lite bilder :)

Kan ju inte sitta här och blogga utan att lägga ut lite pyssel och bilder nu när det är helg :)

"snickrade" ihop en tavla, en massa gamla bilder på min lilla by:)


Ännu mer snickeri och fix som blev ett elementskydd/döljare. Den första bilden är lite konstig men jag hade nog bara sovit för dåligt haha :)


Titta vad tjusigt det blev :)


Fixade nya vardagsrummet, möblerade om lite :)






Det rum som var vardagsrum är fortfarande under progress och det kommer bilder på det sen :)

4 kommentarer:

Virrpanna sa...

pyssla åt mej oxå.

min energi har tagit slut

Desirée sa...

Ja det kan jag göra:) vad vill du ha?? :D

spunkan sa...

åhh va du e duktig... verkligen jätte fint :) tavlan så fyndigt...ska genast leta efter gamla bilder och kort :) å snyggt blev det med elementskydden :) ja du Dessan du kan då fixa du ...äpplet faller ju som sagt inte långt från trädet ...ni fixiga tjejor :)

Desirée sa...

haha nä det gör tydligen inte det :) Ja det tycker jag att du ska göra ännu roligare blir det med bilder som man har någon koppling till :)