onsdag 3 februari 2010

Hos Syster :)

Syster kom och kidnappade mig, hon har precis kommit hem från Egypten så nu har hon visat bilder och jag var inte alls sotis, själv har man idag skottat midjehög snö (på vissa stället) usch, nu vill jag har sommar nu nu nu!! eller i alla fall åka utomlands! i morgon kommer D hem och datorn så jag kan blogga lite mer och lägga ut lite bilder, hittade en gammal stege och ett gammalt fönster ute i boden idag såå fina så :) hade jag inte tänkt hämta de sakerna så hade jag inte gått ut utanför dörren idag, än mindre skottat 3 ton snö... nu ska jag åka hem och se till att man får lite värme i stugan :)

Vi hörs av i morgon, hoppas jag :)

Kram på er alla.

1 kommentar:

Virrpanna sa...

Haha om inte mamma ringt å väckt dej så har du väl sovit bort hela dagen och varit uppe hela natten =)
Sen va de väl jag som tog ut dej första gången i dag, synd att du inte varit ute tidigare å bråkat med snön.... jag kom ju knappt fram ;)