söndag 14 februari 2010

Lampa.

Pysselyssel, ja och inget ovanligt så där mitt i natten haha :)

Slitningen ser mycket bättre ut än på bild.

Sitter framför tvn och vet inte om jag ska blogga eller om jag ska titta haha, det är så mycket bra på tv ikväll, bara filmer som jag tycker om! På Tv 4 alltså :) Mysiga miljöer, kläder och inredning haha jaaa till och med när jag tittar på film så kan jag inte låta bli att titta hur saker ser ut och vad som finns bakom det man egentligen ska titta på haha.. det är filmer som utspelar sig för läääänge sen, mellan 1600-1800 talet, det var två sådana filmer som visades ikväll och jag njuter!! Trevlig kväll på er!

Kramar till er mina vänner!

2 kommentarer:

Titti sa...

Hejsan
tack för titten och kommentaren inne hos mig ! Kul =) för nu hittade jag din mysiga blogg !!!!

Hit kommer jag komma fler gånger !

Kram Titti

Desirée sa...

Tack detsamma :) Vad roligt, då får vi kolla varandras. Inspiration kan man inte få för mycket utav!

Kram Desirée.