torsdag 11 december 2008

fy fan vilken natt!

God morron.. eller jag hade nog sovit än om inte mamma ringt och väckt mig, inte så konstigt när man inte fick sova ett skit i natt! vaknade 01.20 nån gång och hade världens kramp i magen, det gjorde så jävla ont, kan inte beskriva i ord hur det kändes! blev helt kallsvettig och krampen kunde hålla i sig i flera minuter... först kom en liten kramp som kändes mycket, sen vart det bra i ca 10 sekunder sen kom den stora krampen.. den gjorde så ont att man satt sig upp av smärtan och handen bara knöt sig i täcket och den höll i sig så länge.. tycker jag i alla fall.. sen vart det bra i några minuter sen började allt om från början..fy fan det var det otäckaste jag har varit med om, ringe mamma två gånger när klockan va ca 03.15 för att jag trodde jag skulle dö för att det gjorde så ont men inget svar:S tänkte nästan att jag skulle ringa 112 men jag vågade inte, jag kunde inte ringa Dennis heller han kunde ju ändå inte hjälpa mig i från Norge! efter att jag försökt få tag på mamma så började jag spy som en idiot för att det gjorde så ont... inga värktabletter hade jag heller. så här höll det på ända farm till 06.21 då skrev jag ett sms till en kompis och sa att jag inte kunde komma till skolan sen slockande jag av utmattning!!!! det här var då den längsta natten i mitt liv och jag vill aldrig mer vara med om det här!!

Inga kommentarer: