måndag 14 juni 2010

Idag bär det av!! :)

Fyy jag är så jävla nervös så jag tror jag kryper ur skinnet!! Bästa mamma kör mig till Norge idag för min arbetsintervju som jag har imorgon! ska bli skit kul, verkligen, men jag önskar att jag inte var så himla nervös, bra drygt, svettas som en gris och har en massa måsten som jag måste fixa innan vi åker men jag tar mig verkligen inte för det så nervös är jag, jag går runt här hemma som en osalig ande! Vet att det kommer gå bra men det hjälper inte, lika nervös ändå!! Tar självklart med mig kameran och uppdaterar er med bilder sen är jag kommit hem igen, så snälla alla ni. håll tummarna för mig nu!!

Kramar på er!

3 kommentarer:

spunkan sa...

Inte behöver du vara nervig heller...det här fixar du galant, du vet ingen kan ju motstå Dessan :) men kidnappa inte mamma nu så ho blir kvar dänne ...för nääee du vet ho lär vara tillgänglig för mig :) kramis och lycka till !!

Erica sa...

Lycka till vännen, vet att du tar hem det där lätt! ;) Kram Erica

Desirée sa...

Hahaha VILKEN JÄVLA DAG!!! tror inte ni önskade mig lycka till tillräckligt mycket ;) ;) men tar igen det den 28:e istället.. wiii 2 veckors semester! :D