fredag 11 juni 2010

Här händer det gräjjur! :)

Har verkligen, rent ut sagt, haft häcken full! Syr bilklädsel åt D för brinnande livet, inte det lättaste eller det roligaste jag gjort om jag ska vara ärlig.. fyy vad det tar tid, syd dessutom för hand så mina händer och fingrar värker uta bara fan! På på söndag bär det av till Oslo och på tisdag ska jag på arbetsintervju :D ska bli sååå himla roligt! Får jag jobbet så kommer jag att jobba på Gardemoen (flygplatsen) i Oslo, sååå håll tummarna för mig nu :)

Så här vackert var det i morse över åkrarna och över sjön hemma :)

2 kommentarer:

Virrpanna sa...

Håller verkligen tummarna.
Å så fina kort, de såg nästan ut så där i går kväll, har oxå fotat de men inte fick jag så där fina djupa färger heller ?!

Desirée sa...

Ja jag med! :) hoppas hoppas!!

Dom där korten tog jag typ 4 på morgonen, var ute och försökte få in Murre som hade vänt på dygnet haha, han sov heeela dagen och gick ut på kvällen och kom in tidigt på morgonen!