onsdag 20 oktober 2010

Har verkligen bloggtorka!

Mkt att tänka på just nu.. vet varken in eller ut! har inte bloggat på lääänge!!

ska flytta... känns konstigt men så är det! huset är för stort och jag hinner inte med allt själv.. så det ska bli lägenhet.. igen... suck! jag som älskar att rota runt i rabatterna, skita ner mig och dona här hemma!

Men det var länge sen nu, som jag gjorde något! har inte pysslat på evigehter och jag har inte ens tittat åt rabatternas håll.. vet att jag borde fixa granris för att skydda mina blommor, meeen inte ens det orkar/vill jag! menar, jag ska ju ändå inte bo kvar här, så vad spelar det för roll om jag tar hand om mina älskade blommor som jag planterat eller de blommor som redan fanns här när jag flyttade hit för 2 år sen!?

Deprimerad för att jag ska flytta? ja kanske... tycker ju om livet på landet, här där jag kan vara mig själv utan att jag ska behöva tänka eller ens behöva bry mig om vad andra tycker eller tänker!

Hmm... ja kanske en annan tid är "rätt" för mig att bo i ett hus med så mycket ansvar, kanske jag hittar lugnet och friden igen?

2 kommentarer:

Nanna sa...

oj... kan nog förstå att du är lite små deppig... Hoppas att du kan hitta ett mindre hus som du kan få fortsätta att dona med. Hur stor är lägenheten du ska flytta till?

Rickard sa...

ja hur gick det? vart det lägenhet, du vet väl att det finns lägenheter med möjligheter;) mvh Poshuset