söndag 12 september 2010

Nya skor, skiiit fula dessutom!

Undrar om bloggsuget har kommit tillbaka nu? Nu är det verkligen evigheter.

Var till Borlänge igår, jag och D skulle bara hitta på något tillsammans.. typ bada eller gå på bio, men så blev det ju inte.. vi gick runt en hel dag och fönstershoppade, vilket var ganska roligt (till en början) för jag kom på efter ett tag att jag skulle behöva ett par nya skor (vilket jag sagt jätte länge) jag får ont i fötter, knän, rygg ja typ hela kroppen av alla de skor jag har. Hade funderat på ett par Reebok easyton för att jag har börjat promenera med en kompis och jag tyckte att de skorna skulle vara bra (hjälpa till att forma kroppen lite snabbare hehe) så vi gick in på team sportia och jag provade en massa skor, sen kom en kille som jobbade där och sa: Om du verkligen vill ha resultat och ett par riktigt bra skor så ska du ta de här, så plockade han ner de fulaste skorna jag vet/sett.. ett par MBT-skor! dom är verkligen skiiiit fula.. och jag stod där och rynkade på näsan och sa: Nää fy såna där tänker jag då aaaaldrig använda! meeeen... efter en massa övertalning och en massa info om skorna så gick jag ut en vända för att tänka ut vilka skor jag ville köpa.. Och SJÄLVKALRT så köper jag väl dom där skiiit fula MBT-skorna!! Men en sak är i alla fall säker, dom är jävligt sköna att gå i och jag hade de på mig i ca 10 min och det kändes verkligen i hela kroppen, speciellt i mina vader, det spände och drog så de måste ju fundera! Jag får ge dem en chans! de var ju knappast gratis, 2500kr! :O men blir jag av med alla min krämpor så kommer de vara guldvärda!


Fanns en massa modeller och färger, men de är ju så fula så jag tog ett par diskreta!


(bild lånad från www.google.se)

3 kommentarer:

spunkan sa...

hoppas dom funkar nu då... annars finns ju tradera :) kram, kram

Desirée sa...

Haha jaa det gör ju det! Men vad fan, dom kostade så pass mycket så fan om dom inte skulle fungera! I hope soooo!

Kram kram

Yasmine sa...

Söt kisse :)